Počet záznamov: 1  

Meranie spokojnosti zákazníkov v podnikateľskom subjekte kúpeľného cestovného ruchu

  1. Názov Meranie spokojnosti zákazníkov v podnikateľskom subjekte kúpeľného cestovného ruchu
    Autorské údajeZuzana Žembová
    Autor Žembová Zuzana EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 24. november 2006. S. 448-453. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Merkúr 2006 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 80-225-2290-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný kúpeľný * penzióny * kvalita * služby * zákazníci * oddych * prieskum štatistický
    AnotáciaVýsledky dotazníkového prieskumu, ktorý sa uskutočnil v podniku kúpeľného cestovného ruchu (trojhviezdičkový penzión) v okrese Stará Ľubovňa. Cieľom prieskumu bolo zistiť spokojnosť zákazníkov s poskytovanými službami.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 01089-040, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.