Počet záznamov: 1  

Ilosciowe i jakosciowe metody badania rynku

  1. Názov Ilosciowe i jakosciowe metody badania rynku : pomiar i jego skutecznosc
    Autorské údajeredaktor naukowy: Józef Garczarczyk
    Ďalší autori Garczarczyk Józef (Vedecký redaktor)
    Vydavateľské údajePoznan : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu , 2006. - 237 s.
    Edícia Zeszyty naukowe , 71
    ISBN978-83-7417-169-4
    ISSN1641-2168
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentupoľština
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá výskum trhu * metódy kvantitatívne * kvalita * modelovanie * reklama * analýzy * segmentácia trhu * tovar * služby bankové * spotrebitelia * produkty * inovácia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra812027

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    812027SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.