Počet záznamov: 1  

Interkultúrne rozdiely a ich význam v cestovnom ruchu

  1. Názov Interkultúrne rozdiely a ich význam v cestovnom ruchu
    Preklad názvuIntercultural differences and their significance in tourism
    Autorské údajeMiriam Olejárová, Marek Ivan
    Autor Olejárová Miriam
    Spoluautori Ivan Marek
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 39, č. 4 (2006), s. 195-207. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2006. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný aktívny * ruch cestovný medzinárodný * kultúra * národnosti * služby * ponuka * kvalita * prieskum spotrebiteľský * marketing * propagácia
    AnotáciaKultúra a vplyv interkutúrnych rozdielov na cestovný ruch. Vplyv kultúrnych rozdielov na kvalitu služby. Analýza interkultúrnych rozdielov návštevníkov cestovného ruchu na Slovensku. Výsledky prieskumu týkajúceho sa turistov z Čiech, Poľska, Maďarska, Rakúska a Francúzska. Význam výskumu v cestovnom ruchu z interkultúrneho hľadiska. Tvorba špecifického produktu pre národnosti. Vzdelávanie zamestnancov v cestovnom ruchu. Jazykové prispôsobenie produktu. Interkultúrny marketing.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.