Počet záznamov: 1  

Vplyv internacionalizácie maloobchodu na Slovensku na nákupné správanie sa zákazníkov vybraných veľkoplošných predajní

  1. Názov Vplyv internacionalizácie maloobchodu na Slovensku na nákupné správanie sa zákazníkov vybraných veľkoplošných predajní
    Autorské údajeJana Fertaľová
    Autor Fertaľová Jana
    Zdrojový dokument Forum statisticum Slovacum. Roč. 2, č. 5 (2006), s. 43-48. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2006. ISSN 1336-7420
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.378 - Obchodná sieť
    Heslá správanie spotrebiteľa * internacionalizácia * maloobchod * siete maloobchodné * hypermarkety * Česko * Slovensko * koncentrácia * centrá nákupné * centrá obchodné * spotrebitelia * prieskum spotrebiteľský
    AnotáciaHodnotenie atomizácie maloobchodnej siete z časového hľadiska na území Českej a Slovenskej republiky. Nákupné správanie sa a nákupné centrá. Frekvencia nakupovania zákazníkov vo vybraných veľkoplošných predajniach.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2006: 4-5

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.