Počet záznamov: 1
Vplyv internacionalizácie maloobchodu na Slovensku na nákupné správanie sa zákazníkov vybraných veľkoplošných predajní
Názov Vplyv internacionalizácie maloobchodu na Slovensku na nákupné správanie sa zákazníkov vybraných veľkoplošných predajní Autorské údaje Jana Fertaľová Autor Fertaľová Jana Zdrojový dokument Forum statisticum Slovacum. Roč. 2, č. 5 (2006), s. 43-48. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2006. ISSN 1336-7420 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.378 - Obchodná sieť Heslá správanie spotrebiteľa * internacionalizácia * maloobchod * siete maloobchodné * hypermarkety * Česko * Slovensko * koncentrácia * centrá nákupné * centrá obchodné * spotrebitelia * prieskum spotrebiteľský Anotácia Hodnotenie atomizácie maloobchodnej siete z časového hľadiska na území Českej a Slovenskej republiky. Nákupné správanie sa a nákupné centrá. Frekvencia nakupovania zákazníkov vo vybraných veľkoplošných predajniach. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2006: 4-5
článok
Počet záznamov: 1