Počet záznamov: 1  

Kooperácia ako marketingový nástroj podpory regionálnych trhov

  1. Názov Kooperácia ako marketingový nástroj podpory regionálnych trhov
    Preklad názvuCooperation as a marketing tool of regional markets support
    Autorské údajeAntónia Štensová
    Autor Štensová Antónia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentMarketing inspirations. Roč. 1, č. 3 (2006), s. 13-16. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta manažmentu, 2006. ISSN 1336-796X
    Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
    PoznámkyVEGA 1/2639/05
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby
    Heslá kooperácia * partnerstvo strategické * regióny * trh regionálny * nástroje marketingové
    AnotáciaTeoretické vymedzenie kooperácie, jej foriem, oblastí a účastníkov, podmienok vzniku kooperácie. Kooperácia na Slovensku, formy kooperácie - žiadna z foriem nie je upravená zákonom. Nákupné aliancie, obchodné aliancie, nákupné a marketingové združenia, občianske združenia, franchising. Po dlhšom období pôsobenia kooperačných zoskupení v obchode s potravinami objavuje sa aj kooperácia v obchode s nepotravinárskym tovarom. Odbytové družstvá a zoskupenia poľnohospodárov. Snahy o vybudovanie regionálnych kooperácií a vytvorenie atraktívnych územných celkov. Charakteristické rysy kooperácie v regióne, ciele. Dôvody pre rozvoj kooperácie. Príklady kooperačných zoskupení u nás i v zahraničí.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00878-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.