Počet záznamov: 1  

Benchmarking a marketingová analýza

  1. Názov Benchmarking a marketingová analýza
    Preklad názvuBenchmarking and marketing analyses
    Autorské údajeMatúš Dzuro
    Autor Dzuro Matúš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 5, č. 4 (december 2006), s. 38-46. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Heslá benchmarking * marketing * konkurencia * podnik * stratégia marketingová * kultúra podnikania
    AnotáciaBenchmarking a jeho klasifikácia. Možnosti jeho uplatnenia v marketingu a algoritmus implementácie metódy v marketingovej analýze. Riziká a obmedzenia benchmarkingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.