Počet záznamov: 1  

Růst loajality zákazníků prostřednictvím strategie diferencovaného CRM

  1. Názov Růst loajality zákazníků prostřednictvím strategie diferencovaného CRM
    Autorské údajeHana Lošťáková
    Autor Lošťáková Hana
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 5, č. 4 (december 2006), s. 60-65. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * lojálnosť zákazníkov * meranie * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaLojalita zákazníkov a jej meranie. Vzťah medzi spokojnosťou zákazníkov, mierou ich zotrvania v podniku a ochotou doporučiť podnik iným zákazníkom. Diferencované CRM ako nástroj riadenia lojality a ziskovosti zákazníkov. Podcenení zákazníci. Zákazníci s vysokým potenciálom. Neziskoví zákazníci. Získavanie nových zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.