Počet záznamov: 1  

Otestujte si svoju reklamu

  1. Názov Otestujte si svoju reklamu
    Autorské údajeNataša Navrátilová
    Autor Navrátilová Nataša
    Zdrojový dokument Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 12 (december 2006), s. 58-59. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá kampane reklamné * testy * efektívnosť
    AnotáciaNa slovenskom trhu je nový nástroj Ad*Track/Outdoor Effect, určený na testovanie efektivity outdoorových i všeobecne nadlinkových kampaní. Rozhodujúcimi kritériami na zisťovanie efektivity kampane sú v ňom okrem základných ukazovateľov ako reach, efektívny reach a branding, aj pochopenie posolstva kampane spotrebiteľom, vplyv komunikácie na vzťah spotrebiteľa k značke v dlhodobejšej perspektíve, miera nákupnej motivácie k vyskúšaniu a samozrejme aj hodnotenie samotnej reklamnej exekúcie. Nástroj dokáže identifikovať aj chyby pri vedení kampane a dôvody neúspechu kampane.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 7-12 + 11 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.