Počet záznamov: 1
Broadening of the CRM concept - the integrated relationship culture
Názov Broadening of the CRM concept - the integrated relationship culture Autorské údaje Dagmar Lesáková, Florian Huber Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Huber Florian Zdrojový dokument CRM 2006. Customer relationship management´06 : The International Scientific Conference. S. 118-125. - Pardubice : University of Pardubice, 2006. ISBN 8071949094 Poznámky IG č. 40/2006 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * kultúra * lojálnosť zákazníkov * komunikácia manažérska * komunikácia marketingová Anotácia Rozšírenie tradičnej teórie CRM o pojem kultúra integrovaných vzťahov. Vývoj zákazníckej lojality, optimálne a efektívne väzby so zákazníkom a podpora spotrebiteľa. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00856-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1