Počet záznamov: 1  

Broadening of the CRM concept - the integrated relationship culture

  1. Názov Broadening of the CRM concept - the integrated relationship culture
    Autorské údajeDagmar Lesáková, Florian Huber
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Huber Florian
    Zdrojový dokumentCRM 2006. Customer relationship management´06 : The International Scientific Conference. S. 118-125. - Pardubice : University of Pardubice, 2006. ISBN 8071949094
    PoznámkyIG č. 40/2006
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * kultúra * lojálnosť zákazníkov * komunikácia manažérska * komunikácia marketingová
    AnotáciaRozšírenie tradičnej teórie CRM o pojem kultúra integrovaných vzťahov. Vývoj zákazníckej lojality, optimálne a efektívne väzby so zákazníkom a podpora spotrebiteľa.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00856-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.