Počet záznamov: 1  

Psychologická segmentace a její uplatnění v praxi

  1. Názov Psychologická segmentace a její uplatnění v praxi
    Autorské údajeJitka Vysekalová, Jan Herzmann
    Autor Vysekalová Jitka
    Spoluautori Herzmann Jan
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 10, č. 12 (Prosinec 2006), s. 36-38. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * spotrebitelia * produkty * typológia * psychológia * správanie spotrebiteľa * výskum * kozmetika
    AnotáciaSegmentácia spotrebiteľov podľa Woodsovej typológie nákupného spávania. Woodsova klasifikácia produktov podľa psychologického významu pre spotrebiteľa. Metódy, ktoré psychologický výskum používa pre tvorbu typológií a segmentácie v marketingovej komunikácii. Prípadová štúdia Typológia tvárí reklamy L´Oréal.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.