Počet záznamov: 1  

Veletrhy v éře hyperkonkurence

  1. Názov Veletrhy v éře hyperkonkurence
    Autorské údajeDušan Pavlů
    Autor Pavlů Dušan
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 10, č. 12 (Prosinec 2006), s. 28-30. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá veľtrhy * komunikácia marketingová * informácie * propagácia * konkurencia * trh * médiá
    AnotáciaVeľtrh ako najvýznamnejšie miesto prezentácie. Veľtrh ako špecifická propagačná akcia. Hlavné konkurenčné výhody veľtrhu. Veľtrh ako multimédium, ktoré sprostredkováva súbor informácií. Vystavovatelia na veľtrhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.