Počet záznamov: 1
Veletrhy v éře hyperkonkurence
Názov Veletrhy v éře hyperkonkurence Autorské údaje Dušan Pavlů Autor Pavlů Dušan Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 10, č. 12 (Prosinec 2006), s. 28-30. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá veľtrhy * komunikácia marketingová * informácie * propagácia * konkurencia * trh * médiá Anotácia Veľtrh ako najvýznamnejšie miesto prezentácie. Veľtrh ako špecifická propagačná akcia. Hlavné konkurenčné výhody veľtrhu. Veľtrh ako multimédium, ktoré sprostredkováva súbor informácií. Vystavovatelia na veľtrhu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 7-12
článok
Počet záznamov: 1