Počet záznamov: 1  

Největší představitelé marketingu

  1. Názov Největší představitelé marketingu : jejich hlavní myšlenky, názory a díla
    Autorské údajeSultan Kermally, překlad: Vilém Jungmann
    Autor Kermally Sultan
    Ďalší autori Jungmann Vilém (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajeBrno : Computer Press , 2006. - 104 s.
    Vydanie2. vyd.
    ISBN80-251-1013-3
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * myslenie ekonomické * vývoj * analýzy * koncepcie * filozofia * marketing mix * osobnosť * životopisy * Drucker, P. * Porter, M. * Peters, T. * Ansoff, I. * Levitt, T. * Kotler, P.
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Signatúra812176, 812177

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    812176SEKSklad knižničného fonduvoľný
    812177SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.