Počet záznamov: 1
Virální marketing nelze zastavit
Názov Virální marketing nelze zastavit Autorské údaje Pavel Cechl Autor Cechl Pavel Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 10, č. 12 (Prosinec 2006), s. 46. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * firmy * propagácia * reklama * produkty * služby * internet * legislatíva Anotácia Propagácia produktu alebo služieb podnikateľského subjektu ako hlavný cieľ virálneho marketingu. Vtipný televízny spot , ktorý si užívatelia internetu preposielajú. Zákony, ktoré je nutné dodržať pri využívaní virálneho marketingu. Opatrné zaobchádzanie s virálnym marketingom, lebo sa môže vymknúť z rúk. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 7-12
článok
Počet záznamov: 1