Počet záznamov: 1  

Spolupráce mezi propagací filmu a merchandisingem

  1. Názov Spolupráce mezi propagací filmu a merchandisingem
    Autorské údajeVlasta Vyhnánková
    Autor Vyhnánková Vlasta
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 12 (prosinec 2006), s. 16-17. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá propagácia * reklama * komunikácia masová * produkty * film * merchandising
    AnotáciaSpojenie filmu s propagovaným produktom. Na prvom mieste animované filmy. Univerzálna cieľová skupina. Reklama na produkt v hranom filme. Príprava takejto kampane. Úspešnosť reklamy na produkty Veselá kráva v animovanom filme Doba ledová.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-12 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.