Počet záznamov: 1
Právní aspekty spolupráce firem v oblasti reklamy
Názov Právní aspekty spolupráce firem v oblasti reklamy Autorské údaje Marie Šebelová Autor Šebelová Marie Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 12 (prosinec 2006), s. 18. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * marketing * agentúry * firmy * spolupráca podnikov * zmluvy * právo Anotácia Formy spolupráce medzi reklamnou agentúrou a firmou, ktorá zadáva požiadavku na reklamu. Nebezpečenstvo ústnej dohody. Podmienky písomnej zmluvy. Obsah zmluvy. Sponzoring, cross-promotion a cross-selling ako marketingové aktivity, na ktoré sa najčastejšie uzatvárajú zmluvy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-12 + 8 príl.
článok
Počet záznamov: 1