Počet záznamov: 1  

Právní aspekty spolupráce firem v oblasti reklamy

  1. Názov Právní aspekty spolupráce firem v oblasti reklamy
    Autorské údajeMarie Šebelová
    Autor Šebelová Marie
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 12 (prosinec 2006), s. 18. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * marketing * agentúry * firmy * spolupráca podnikov * zmluvy * právo
    AnotáciaFormy spolupráce medzi reklamnou agentúrou a firmou, ktorá zadáva požiadavku na reklamu. Nebezpečenstvo ústnej dohody. Podmienky písomnej zmluvy. Obsah zmluvy. Sponzoring, cross-promotion a cross-selling ako marketingové aktivity, na ktoré sa najčastejšie uzatvárajú zmluvy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-12 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.