Počet záznamov: 1  

Jak inteligentně využít CRM systém

  1. Názov Jak inteligentně využít CRM systém
    Autorské údajeJiří Jelínek
    Autor Jelínek Jiří
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 12 (prosinec 2006), s. 20. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * trh finančný * peňažníctvo * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnotáciaZákaznícka databáza ako produkt, ktorého hodnota intenzívnym využívaním rastie. Tri zložky systému CRM. Najširšie možnosti využitia systému CRM v oblasti peňažníctva. Situácia využívania systému CRM v krajinách s rozvíjajúcou sa ekonomikou. U akých produktov je možné uplatniť efektívny cross-selling s podporou CRM systému.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-12 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.