Počet záznamov: 1
Když guerilla není jen blbnutí v ulicích
Názov Když guerilla není jen blbnutí v ulicích Autorské údaje Kateřina Doležalová, Iva Bízová Autor Doležalová Kateřina Spoluautori Bízová Iva Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 12 (prosinec 2006), s. 38-39. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * guerilla marketing * komunikácia masová * kampane reklamné * reklama * médiá * film Anotácia Kvalitná reklamná kampaň absolventskému filmu "Restart" neznámych českých autorov. Obchodný cieľ reklamnej kampane. Cieľová skupina. Kreatívne riešenie reklamnej kampane. Využitie formy guerilla marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-12 + 8 príl.
článok
Počet záznamov: 1