Počet záznamov: 1  

Když guerilla není jen blbnutí v ulicích

  1. Názov Když guerilla není jen blbnutí v ulicích
    Autorské údajeKateřina Doležalová, Iva Bízová
    Autor Doležalová Kateřina
    Spoluautori Bízová Iva
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 12 (prosinec 2006), s. 38-39. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * guerilla marketing * komunikácia masová * kampane reklamné * reklama * médiá * film
    AnotáciaKvalitná reklamná kampaň absolventskému filmu "Restart" neznámych českých autorov. Obchodný cieľ reklamnej kampane. Cieľová skupina. Kreatívne riešenie reklamnej kampane. Využitie formy guerilla marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-12 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.