Počet záznamov: 1  

Hodnocení senzorických charakteristik potravinářských výrobků

  1. Názov Hodnocení senzorických charakteristik potravinářských výrobků
    Autorské údajeŠárka Velčovská
    Autor Velčovská Šárka
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 12 (prosinec 2006), s. 30-31. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 663/664 - Potravinárstvo
    Heslá potraviny * kvalita * analýzy * spotrebitelia * marketing * výskum
    AnotáciaHodnotenie kvality potravinárskych výrobkov metódou senzorickej analýzy. Čo je senzorická analýza. Využitie senzorickej analýzy v marketingu. Zásady uskutočnenia senzorickej analýzy. Tri metódy senzorickej analýzy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-12 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.