Počet záznamov: 1  

Segmentácia trhu

  1. Názov Segmentácia trhu : teoretické východiská a aplikácie
    Autorské údajeDana Vokounová
    Autor Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2006. - 96 s.
    ISBN80-225-2168-X
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá segmentácia trhu * metódy * marketing * spotrebitelia * hodnota * analýza zhluková * štýl životný * typológia * ženy
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.7, z toho voľných 3, prezenčne 4
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - ČLÁNKY
    Signatúra812092-812096, 812596, 831397
    Archív EPCE06 00884-001, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    812092SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    812093SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    812094SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    812095SEKSklad knižničného fonduvoľný
    812096SEKSklad knižničného fonduvoľný
    812596SEKSklad knižničného fonduvoľný
    831397SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.