Počet záznamov: 1  

Využitie štatistiky v marketingovom výskume

  1. Názov Využitie štatistiky v marketingovom výskume . (2/2)
    Autorské údajeMarián Rimarčík
    Autor Rimarčík Marián EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 7-10. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 311 - Štatistika ako veda. Štatistická teória
    Heslá štatistika * výskum štatistický * údaje štatistické * metódy štatistické * marketing * škálovanie * analýza zhluková * odhady
    AnotáciaÚloha induktívnej štatistiky. Populácia a vzorka. Testy významnosti. Použitie intervalových odhadov. Predpoklady využitia induktívnej štatistiky. Viacrozmerné prieskumné techniky: 1. Zhluková analýza 2. Faktorová analýza a analýza hlavných komponentov 3. Multidimenzionálne škálovanie 4. Optimálne škálovanie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.