Počet záznamov: 1  

Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom - Typy úloh riešiteľných simuláciami

  1. Názov Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom - Typy úloh riešiteľných simuláciami . (IV)
    Autorské údajeMartin Babiak
    Autor Babiak Martin EUBFNHKFI - Katedra financií FNH
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 23-25. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Heslá technológie informačné * technológie komunikačné * počítače * simulácia * prieskum spotrebiteľský * marketing
    AnotáciaSimulácie majú široké pole uplatnenia naprieč celou vedou a praxou a sú v podstate jediným spôsobom exaktného riešenia problémov, keď nie je k dispozícii agregovaný model. Typy úloh vhodných pre nasadenie simulačného systému. Testovanie množstva alternatív. Prognózovanie. Analýza.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.