Počet záznamov: 1
Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom - Typy úloh riešiteľných simuláciami
Názov Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom - Typy úloh riešiteľných simuláciami . (IV) Autorské údaje Martin Babiak Autor Babiak Martin EUBFNHKFI - Katedra financií FNH Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 23-25. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače Heslá technológie informačné * technológie komunikačné * počítače * simulácia * prieskum spotrebiteľský * marketing Anotácia Simulácie majú široké pole uplatnenia naprieč celou vedou a praxou a sú v podstate jediným spôsobom exaktného riešenia problémov, keď nie je k dispozícii agregovaný model. Typy úloh vhodných pre nasadenie simulačného systému. Testovanie množstva alternatív. Prognózovanie. Analýza. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1