Počet záznamov: 1
Potreba budovania lojality v podnikoch spotrebiteľských služieb
Názov Potreba budovania lojality v podnikoch spotrebiteľských služieb Autorské údaje Benjamín Würfl Autor Würfl Benjamín Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 3, č. 3 (2006), s. 51-59. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2006. ISSN 1336-3301 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá lojálnosť zákazníkov * spokojnosť zákazníkov * služby obchodné * kvalita * metódy kontroly Anotácia Pojem spokojnosť zákazníkov a metódy jej sledovania. Zákaznícka lojalita a prostriedky na jej budovanie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-3
článok
Počet záznamov: 1