Počet záznamov: 1  

Potreba budovania lojality v podnikoch spotrebiteľských služieb

  1. Názov Potreba budovania lojality v podnikoch spotrebiteľských služieb
    Autorské údajeBenjamín Würfl
    Autor Würfl Benjamín
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 3, č. 3 (2006), s. 51-59. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2006. ISSN 1336-3301
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá lojálnosť zákazníkov * spokojnosť zákazníkov * služby obchodné * kvalita * metódy kontroly
    AnotáciaPojem spokojnosť zákazníkov a metódy jej sledovania. Zákaznícka lojalita a prostriedky na jej budovanie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.