Počet záznamov: 1  

Marketingové analýzy

  1. Názov Marketingové analýzy
    Autorské údajeDagmar Lesáková, Eva Hanuláková, Dana Vokounová
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2006. - 323 s.
    ISBN80-225-2278-3 , 978-80-225-2278-6
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * analýzy * analýza trhu * metódy * kvalita * prognózovanie * rozhodovanie * kreativita * súbory výberové * testovanie hypotéz * meranie * analýza zhluková * štúdie prípadové * analýza korelačná * analýza regresná
    Kategória EPCVysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.6, z toho voľných 4, prezenčne 2
    Signatúra812612-812616, 831396
    Archív EPCE06 00882-001, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    812612SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    812613SEKSklad knižničného fonduvoľný
    812614SEKSklad knižničného fonduvoľný
    812615SEKSklad knižničného fonduvoľný
    812616SEKSklad knižničného fonduvoľný
    831396SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.