Počet záznamov: 1
Public relations jako ovlivňování mínění
Názov Public relations jako ovlivňování mínění Autorské údaje Jozef Ftorek Autor Ftorek Jozef Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 11, č. 1 (leden 2007), s. 6-7. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Heslá práca s verejnosťou * komunikácia * informácie * médiá * propagácia * tlač * mienka verejná * agentúry Anotácia Public relations (PR) ako súbor aktivít, ktoré ovplyvňujú verejnú mienku. Masmédiá ako nástroj súčasného PR na prenos informácií. Aktívne PR a reaktívne PR. Práca komerčných PR agentúr. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-6
článok
Počet záznamov: 1