Počet záznamov: 1  

Public relations jako ovlivňování mínění

  1. Názov Public relations jako ovlivňování mínění
    Autorské údajeJozef Ftorek
    Autor Ftorek Jozef
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 11, č. 1 (leden 2007), s. 6-7. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Heslá práca s verejnosťou * komunikácia * informácie * médiá * propagácia * tlač * mienka verejná * agentúry
    AnotáciaPublic relations (PR) ako súbor aktivít, ktoré ovplyvňujú verejnú mienku. Masmédiá ako nástroj súčasného PR na prenos informácií. Aktívne PR a reaktívne PR. Práca komerčných PR agentúr.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.