Počet záznamov: 1  

Typologie podle životního stylu a statistické segmentace

  1. Názov Typologie podle životního stylu a statistické segmentace
    Autorské údajeJitka Vysekalová, Jan Herzmann
    Autor Vysekalová Jitka
    Spoluautori Herzmann Jan
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 11, č. 1 (leden 2007), s. 40-42. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * segmentácia trhu * prieskum štatistický * metódy štatistické * analýza zhluková * štýl životný
    AnotáciaDve základné skupiny kvantitatívnej metódy na zistenie štruktúry a veľkosti spotrebiteľských segmentov. Tradičný prístup založený na klasickej štatistike. Typológia, ktorá pripúšťa príslušnosť časti jednotiek k viac ako jednému segmentu (fuzzy matematika). Analýza investičného chovania vyšších príjmových skupín. Segmentácia klientov na základe zhlukovej analýzy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.