Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia a zmeny, ktoré priniesol vstup do Európskej únie
Názov Marketingová stratégia a zmeny, ktoré priniesol vstup do Európskej únie Autorské údaje Ivana Raslavská Autor Raslavská Ivana EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Zdrojový dokument Medzinárodné vzťahy 2005 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 6. medzinárodnej vedeckej konferencie : Kaštieľ Mojmírovce, 1.-2. december 2005. S. 558-562. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Lipková Ľudmila ; Ondrušek Miloš ; Medzinárodné vzťahy 2005 Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta medzinárodných vzťahov. ISBN 80-225-2238-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá spolupráca hospodárska medzinárodná * marketing * marketing medzinárodný * marketing mix * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * segmentácia trhu * trh svetový * obchod zahraničný * produkty * ceny Anotácia Slovenské podnikateľské subjekty ako súčasť globálneho trhu. Segmentácia trhu - demografická, geografická a psychografická. Formy vstupu na zahraničný trh. Rozhodovanie o marketingovom mixe. Problém neúspechu slovenských podnikateľských subjektov na zahraničných trhoch. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 01023-004, FMV - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1