Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia a zmeny, ktoré priniesol vstup do Európskej únie

  1. Názov Marketingová stratégia a zmeny, ktoré priniesol vstup do Európskej únie
    Autorské údajeIvana Raslavská
    Autor Raslavská Ivana EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Zdrojový dokument Medzinárodné vzťahy 2005 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 6. medzinárodnej vedeckej konferencie : Kaštieľ Mojmírovce, 1.-2. december 2005. S. 558-562. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Lipková Ľudmila ; Ondrušek Miloš ; Medzinárodné vzťahy 2005 Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta medzinárodných vzťahov. ISBN 80-225-2238-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá spolupráca hospodárska medzinárodná * marketing * marketing medzinárodný * marketing mix * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * segmentácia trhu * trh svetový * obchod zahraničný * produkty * ceny
    AnotáciaSlovenské podnikateľské subjekty ako súčasť globálneho trhu. Segmentácia trhu - demografická, geografická a psychografická. Formy vstupu na zahraničný trh. Rozhodovanie o marketingovom mixe. Problém neúspechu slovenských podnikateľských subjektov na zahraničných trhoch.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 01023-004, FMV - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.