Počet záznamov: 1
Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti
Názov Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti Autorské údaje Otto Trenčiansky, Dagmar Lesáková Autor Trenčiansky Otto Spoluautori Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04. S. 72-76. - Bratislava Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Lesáková Dagmar ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 80-225-2283-X Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * konkurencieschopnosť * zákazníci * stratégia podniková * spotrebitelia Anotácia Problém podnikového marketingu - riešiť kompromis medzi tým, čo zákazníci chcú a tým, čo sú podniky schopné a ochotné ponúknuť. Posun od marketingu orientovaného na transakcie k marketingu orientovaného na vzťahy. Konkurencieschopnosť a vzťahový marketing. Indikátory interakcie organizácia - zákazník. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00851-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1