Počet záznamov: 1  

Najväčším trendom je úspora času

  1. Názov Najväčším trendom je úspora času
    Autorské údajeDaniela Krofiánová
    Autor Krofiánová Daniela
    Zdrojový dokument Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 12, č. 1 (január 2007), s. 24-25. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2007. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá výrobky značkové * značky výrobkov * značky výrobné * značky maloobchodné
    AnotáciaNa budúcnosť značkových výrobkov je potrebné pozerať sa zo strany ich výrobcov a tiež z pohľadu obchodníkov. Stále dôležitejšiu úlohu zohrávajú maloobchodné značky, na čo musia reagovať aj značkoví výrobcovia. Vývoj značkových výrobkov. Ako ďalej na trhu FMCG ? Trh FMCG v Európe rastie o 2 percentá ročne. Alternatívne predajné kanály.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-6 + 2 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.