Počet záznamov: 1  

Fenomén WEB 2.0

  1. Názov Fenomén WEB 2.0
    Autorské údajeJán Šifra
    Autor Šifra Ján
    Zdrojový dokument Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 1 (január 2007), s. 16-17. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Heslá internet * komunikácia * komunikácia interpersonálna * komunikácia sociálna * komunikácia elektronická * forma * marketing
    AnotáciaPilotný článok k problematike WEB 2.0.WEB 2.0 - social networking - davy bežných ľudí prebrali mediálnu a komunikačnú moc nad firmami. Nástroje WEB 2.0 - blogy, podcasty, videocasty, spravodajské portály, SEO, SEM, RSS čítačky - význam týchto pojmov a ako ich možno v marketingu a PR využiť. Nové komunikačné formy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-6 + 9 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.