Počet záznamov: 1  

Čo dokáže utajený nákup ?

  1. Názov Čo dokáže utajený nákup ?
    Autorské údajeRenata Môciková
    Autor Môciková Renata
    Zdrojový dokument Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 1 (január 2007). - Bratislava : ECOPRESS, 2007
    Marketingový výskum : zvláštna príloha mesačníka Stratégie. Č. január (2007), s. 6-7. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum * nákup * metódy * simulácia
    AnotáciaMystery shopping je metóda používaná na hodnotenie kvalitatívnych stránok nákupného procesu, analýzu poskytovaných služieb, obchodných a komunikačných zručností pracovníkov v jednotlivých predajných/kontaktných miestach. Podstatou metódy je simulácia nákupno-informačnej situácie v reálnom prostredí, pričom simulácia je realizovaná bez vedomia pracovníkov predajného miesta. Kontrola dodržiavania pravidiel. Mystery shopping realizujú špeciálne vyškolené osoby podľa vopred pripraveného scenára. Komunikačné kanály pri realizácii mystery shopping.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-6 + 9 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.