Počet záznamov: 1  

Spokojnosť je produkt optiky spotrebiteľa

  1. Názov Spokojnosť je produkt optiky spotrebiteľa
    Autorské údajeEva Mikušková, Martin Štulrajter, Miroslav Švec
    Autor Mikušková Eva
    Spoluautori Štulrajter Martin
    Švec Miroslav
    Zdrojový dokument Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 1 (január 2007). - Bratislava : ECOPRESS, 2007
    Marketingový výskum : zvláštna príloha mesačníka Stratégie. Č. január (2007), s. 11-13. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá spokojnosť zákazníkov * spotrebitelia * lojálnosť zákazníkov * starostlivosť o zákazníkov * reťazce obchodné * hypermarkety
    AnotáciaÚlohou procesu optimalizácie spokojnosti zákazníkov je udržanie zákazníkov. Z výskumného hľadiska je to zložitejšia štruktúrovaná úloha. Schéma možných vplyvov na spokojnosť/nespokojnosť zákazníkov. Celkový stav spokojnosti a lojality zákazníkov vybraných reťazcov. Štruktúra zákazníkov z hľadiska ich prínosu. Porovnanie štruktúry zákazníkov hypermarketov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-6 + 9 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.