Počet záznamov: 1
Spokojnosť je produkt optiky spotrebiteľa
Názov Spokojnosť je produkt optiky spotrebiteľa Autorské údaje Eva Mikušková, Martin Štulrajter, Miroslav Švec Autor Mikušková Eva Spoluautori Štulrajter Martin Švec Miroslav Zdrojový dokument Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 1 (január 2007). - Bratislava : ECOPRESS, 2007 Marketingový výskum : zvláštna príloha mesačníka Stratégie. Č. január (2007), s. 11-13. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá spokojnosť zákazníkov * spotrebitelia * lojálnosť zákazníkov * starostlivosť o zákazníkov * reťazce obchodné * hypermarkety Anotácia Úlohou procesu optimalizácie spokojnosti zákazníkov je udržanie zákazníkov. Z výskumného hľadiska je to zložitejšia štruktúrovaná úloha. Schéma možných vplyvov na spokojnosť/nespokojnosť zákazníkov. Celkový stav spokojnosti a lojality zákazníkov vybraných reťazcov. Štruktúra zákazníkov z hľadiska ich prínosu. Porovnanie štruktúry zákazníkov hypermarketov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-6 + 9 príl.
článok
Počet záznamov: 1