Počet záznamov: 1  

Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu

  1. Názov Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , Bratislava, 2006. - 81 s.
    ISBN80-225-2291-0
    PoznámkyVEGA 1/1231/04
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * konkurencieschopnosť * marketing strategický
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra843141
    Archív EPCE06 00852-001, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    843141SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.