Počet záznamov: 1
Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti SR v ére nového marketingu
Názov Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti SR v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04 Autorské údaje Dagmar Lesáková a kolektív Ďalší autori Daňo Ferdinand (Vedecký redaktor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Hölcz Róbert (Recenzent) Čimo Jozef (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , Bratislava, 2006. - 76 s. ISBN 80-225-2283-X , 978-80-225-2283-0 Poznámky VEGA 1/1231/04 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu slovenčina, nemčina, angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * konkurencieschopnosť * marketing strategický Kategória EPC Redakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Odkazy (6) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 883167 Archív EPC E06 00851-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 883167 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1