Počet záznamov: 1  

Existují i účinnější nástroje komunikace než reklama

  1. Názov Existují i účinnější nástroje komunikace než reklama
    Autorské údajePetr Kleiner
    Autor Kleiner Petr
    Zdrojový dokument Pojistný obzor : časopis českého pojišťovnictví. Roč. 84, č. 2 (2007), s. 9. - Praha : Česká asociace pojišťoven, 2007. ISSN 0032-2393
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 368 - Poisťovníctvo
    Heslá reklama * nástroje marketingové * poisťovníctvo * marketing priamy
    AnotáciaÚroveň reklamy v ČR. Cielenie reklamy. Priame oslovenie klienta. Využitie a účinnosť direct managementu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.