Počet záznamov: 1  

New economics in turism marketing

  1. Názov New economics in turism marketing
    Preklad názvuNová ekonomika v marketingu cestovného ruchu
    Autorské údajeBohuslava Mihalčová, Milan Droppa
    Autor Mihalčová Bohuslava EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Spoluautori Droppa Milan
    Zdrojový dokumentNowe trendy w wychowaniu i edukacji czlowieka wspólczesnego. S. 46-55. - Lublin : Norbertinum, 2006. ISBN 83-7222-272-X
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ekonomika nová * ekonomika vedomostná * marketing * ruch cestovný * práca s verejnosťou * zákazníci * vzdelávanie * podnik malý * podnik stredný
    AnotáciaTechnológia na jednej strane a neustále sa zvyšujúci význam vedomostí na strane druhej. Vývoj vzdelávania na Slovensku. Nová ekonomika, vedomostná ekonomika. Úlohy marketingu cestovného ruchu v novej ekonomike. Využitie nových technológií. Snaha budovať dobré vzťahy so zákazníkmi. Význam práce s verejnosťou. Podmienky úspechu malých a stredných podnikov v podnikaní v cestovnom ruchu.
    Kategória EPCOdborné práce v zahraničných recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00668-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.