Počet záznamov: 1  

Rozsah využitia elektronických komunikačných nástrojov v podniku na slovenskom trhu pri marketingovej komunikácii s jeho okolím

  1. Názov Rozsah využitia elektronických komunikačných nástrojov v podniku na slovenskom trhu pri marketingovej komunikácii s jeho okolím
    Autorské údajePavel Surovi
    Autor Surovi Pavel EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Integrácia do Európskej únie a jej dôsledky II. S. 72-77. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Šúbertová Elena ; Ekonomická univerzita v Bratislave. ISBN 80-225-2155-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Heslá komunikácia elektronická * komunikácia marketingová * podnik * výskum * Slovensko
    AnotáciaVýskum v slovenských podnikoch ako vyberajú a používajú elektronické komunikačné nástroje v marketingovej komunikácii so svojím okolím. Elektronická komunikácia a elektronické komunikačné nástroje a ich využitie vo svete. Výsledky výskumu v slovenských podnikoch. Ktoré elektronické nástroje najviac využívajú slovenské podniky.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00885-005, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.