Počet záznamov: 1  

Strategický prístup malých a stredných podnikov v podmienkach fungovania jednotného európskeho trhu

  1. Názov Strategický prístup malých a stredných podnikov v podmienkach fungovania jednotného európskeho trhu
    Autorské údajeVladimír Jakubec
    Autor Jakubec Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Podnikanie a inovácie podnikateľských aktivít : [1. ročník medzinárodného vedeckého seminára organizovaného Vysokou školou medzinárodného podnikania v Prešove] : Prešov 2006. S. 55-57. - Prešov : Vydavateľstvo Michala Vaška, 2006. ISBN 80-7165-593-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie * stratégia podnikateľská * manažment * podnik malý * podnik stredný * trh * konkurencia * produkty * služby * Slovensko * Európska únia
    AnotáciaPotreba strategického prístupu v malých a stredných podnikoch (MSP). Nedostatočné využívanie možností, ktoré jednotný európsky trh poskytuje. Príčiny slabého využívania možností podnikať na európskom trhu. Euro-stratégia pre MSP.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00899-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.