Počet záznamov: 1  

Hľadanie konkurenčnej výhody

  1. Názov Hľadanie konkurenčnej výhody
    Autorské údajeMária Dzurová
    Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Systémy logistiky. Roč. 1, č. 3 (november - december 2006), s. 34-35. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2006
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá firmy * konkurencia medzinárodná * marketing * marketing manažment * plán marketingový * analýza trhu * segmentácia trhu * stratégia marketingová * kontrola
    AnotáciaFirmy sa v súčasnosti stretávajú s globálnou konkurenciou. Aby dosiahli úspech, snažia sa byť efektívnejšie. Marketing ponúka množstvo riešení problémových situácií na trhu. Analýza marketingových príležitostí na trhu na základe analýzy potrieb zákazníkov. Marketingová strátégia a segmentácia trhu. Marketingový proces. Kontrola a revidovanie marketingovej činnosti.
    Kategória EPCOdborné práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00865-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.