Počet záznamov: 1  

Marketingový výzkum

  1. Názov Marketingový výzkum : teorie a praxe
    Autorské údajeVáclav Malý
    Autor Malý Václav
    Korporácia Vysoká škola ekonomická v Praze . Podnikohospodářská fakulta
    Vydavateľské údajePraha : Vysoká škola ekonomická. Nakladatelství Oeconomica , 2005. - 181 s.
    Vydanie1. dotisk 1. vyd.
    ISBN80-245-0761-7
    Druh dokumentuskriptá
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum * riadenie * teória a prax * typológia * informácie * metódy výskumu * kódexy etické * výskum trhu * prognózy * vývoj * výrobky * propagácia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra816573

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    816573SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.