Počet záznamov: 1  

Nákup cez internet: prečo, kedy a pre koho?

  1. Názov Nákup cez internet: prečo, kedy a pre koho?
    Autorské údajeElena Horská, Martin Mečiar
    Autor Horská Elena
    Spoluautori Mečiar Martin
    Zdrojový dokument Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 11, č. 2 (2007), s. 38-39. - Bratislava : SON MEDIA, 2007. ISSN 1335-9266
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá nákup * internet * prieskum spotrebiteľský * zákazníci
    AnotáciaPrieskum správania sa kupujúcich pri výbere spôsobu nákupu. Nákup cez internet. Typy zákazníkov podľa skúsenosti s nákupom cez internet. Získanie a udržanie zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-12 + príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.