Počet záznamov: 1  

Příběh opravdového člověka v reklamě

  1. Názov Příběh opravdového člověka v reklamě
    Autorské údajeJaroslav Cír
    Autor Cír Jaroslav
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 2 (únor 2007), s. 16. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * podpora predaja * spotrebitelia * produkty * značky výrobkov * muži * ženy
    AnotáciaReklama cielene vytvára priepasť medzi všedným svetom a neobyčajným svetom značky. Sledovanie reklamy a nárast túžby obklopiť sa značkou. Cieľ reklamnej kampane Real beauty. Obyčajní ľudia v reklame. Hľadanie silného zážitku. Veľké príbehy v reklame.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-12 + 9 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.