Počet záznamov: 1  

Reklama na potraviny aneb není tvrzení jako tvrzení

  1. Názov Reklama na potraviny aneb není tvrzení jako tvrzení
    Autorské údajeLubomír Augustín
    Autor Augustín Lubomír
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 2 (únor 2007), s. 36-37. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá potraviny * reklama * obaly * informácie * výživa * zdravie * legislatíva * Európska únia
    AnotáciaZavedenie nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č.1924/2006 o výživových a zdravotných údajoch na obaloch potravín. Charakteristika výživových a zdravotných údajov na potravinárskom výrobku. Aké údaje - tvrdenia uvádzané na potravinárskych výrobkoch nie sú dovolené. Termíny, do kedy je potrebné splniť požiadavky uvedeného nariadenia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-12 + 9 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.