Počet záznamov: 1  

International brand strategy of Taiwanese hi-tech enterprises

  1. Názov International brand strategy of Taiwanese hi-tech enterprises
    Preklad názvuMedzinárodná marketingová stratégia thajských hi-tech spoločností
    Autorské údajeJ. Tsai, Hsiu-Yu Hung
    Autor Tsai J.
    Spoluautori Hsiu-Yu Hung
    Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 53, no. 2 (2007), s. 83-88. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2007. ISSN 0139-570X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 330.341.1 - Rozvoj výrobných síl. Technický pokrok
    Heslá technológie nové * Thajsko * stratégia marketingová * značky výrobné
    AnotáciaPorovnanie dvoch thajských hi-tech spoločností - Acer a Trend Micro, ktoré si zvolili rozdielne medzinárodné marketingové stratégie.
    URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/00068.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.