Počet záznamov: 1  

Úloha a význam marketingu pri poskytovaní ďalšieho vzdelávania

  1. Názov Úloha a význam marketingu pri poskytovaní ďalšieho vzdelávania
    Autorské údajeMarta Matulčíková
    Autor Matulčíková Marta EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 7. júl 2006. S. 79-83. - Bratislava, 2006 : NETRI / Hasprová Mária ; Žák Štefan ; Mladý ekonóm 2006 ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu ; Slovenská marketingová spoločnosť ; Cognitio et sapientia scientific society. ISBN 80-969567-0-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá vzdelávanie * vyučovanie * vzdelávanie dospelých * vedomosti * kurzy * informácie * marketing * segmentácia trhu * nástroje marketingové
    AnotáciaMarketing a vzdelávacia sféra. Hlavné prínosy uplaňovania marketingových aktivít vo vzdelávacej sfére. Marketingový manažment a anlýza dopytu trhu vzdelávania. Segmentácia trhu vzdelávacích služieb. Prevaha systému podnikového vzdelávania.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00192-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.