Počet záznamov: 1
Nahradí tzv. product placement reklamu ?
Názov Nahradí tzv. product placement reklamu ? Autorské údaje Juraj Lesay Autor Lesay Juraj Zdrojový dokument Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 12, č. 3 (marec 2007), s. 34. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2007. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * nástroje marketingové * televízia * domy obchodné Anotácia Progresívnym marketingovým nástrojom je tzv. product placement, pri ktorom je prezentácia výrobku prirodzenou súčasťou relácie a divák v prípade, že ho program zaujme, nemá možnosť vyhnúť sa jej. Výhody tohto moderného nástroja. Na Slovensku sa tento nástroj využíva najmä v reality šou. PP je vhodný najmä na budovanie imidžu značky a na zvýšenie všeobecného povedomia o značkách. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-6 + 2 príl.
článok
Počet záznamov: 1