Počet záznamov: 1  

Nahradí tzv. product placement reklamu ?

  1. Názov Nahradí tzv. product placement reklamu ?
    Autorské údajeJuraj Lesay
    Autor Lesay Juraj
    Zdrojový dokument Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 12, č. 3 (marec 2007), s. 34. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2007. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * nástroje marketingové * televízia * domy obchodné
    AnotáciaProgresívnym marketingovým nástrojom je tzv. product placement, pri ktorom je prezentácia výrobku prirodzenou súčasťou relácie a divák v prípade, že ho program zaujme, nemá možnosť vyhnúť sa jej. Výhody tohto moderného nástroja. Na Slovensku sa tento nástroj využíva najmä v reality šou. PP je vhodný najmä na budovanie imidžu značky a na zvýšenie všeobecného povedomia o značkách.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-6 + 2 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.