Počet záznamov: 1
Češi a reklama 2007
Názov Češi a reklama 2007 : výzkum postojů české veřejnosti k reklamě Autorské údaje Jitka Vysekalová, Martina Rubášová Autor Vysekalová Jitka Spoluautori Rubášová Martina Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 17, č. 1 (2007), s. 4-6. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * postoje * výskum * občania * Česko * médiá Anotácia Výsledky výskumu merané na vzorke osôb nad 15 rokov. Hodnotenie intenzity reklamy v jednotlivých médiách. Požiadavky na reklamu - akú reklamu česká verejnosť preferuje. Aká by reklama mala byť. Postoje k reklame. Hodnotenie reklamy ako spoločenského javu. Niektoré sociodemografické rozdiely. Dôležitým fenoménom je spoločenská zodpovednosť reklamy a dôraz na pravdivosť a dôveryhodnosť informácií komunikovaných v reklamných kampaniach. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1